tisdag 6 december 2011

Dag 02 – Typ av killar jag faller för


okej, två "main things"

#1:  Har alltid, så länge jag kan minnas, tyckt att killar med tandställning nog är det finaste som finns.

#2:  Och skägg har jag aldrig varit något vidare fan av, även om jag inte har något emot att folk har det.
Det får en bara att se så mycket äldre ut och det ser inte så fräscht ut.
(det är min åsikt, det finns så många folk som tycker att skägg är awesome och hur fint som helst!)

Jag är inte speciellt utséendefixerad men det är alltid trevligt med en kille som iaf bryr som någorlunda om sitt utséende :)

Jag tycker om snälla killar som har humor, men inte för rå humor, det kan bli lite jobbigt och obekvämt.
Han ska kunna prata om nästan allt möjligt och inte vara rädd för att säga vad han tycker.
Och jag säger som de flesta, bara det att jag verkligen menar det, ljug för i helvete inte för mig, jag klarar av sanningen, så prata på, det kanske är något som man kan ändra på? 

Killen ska även vara bra på att mysa! :]

Fast om man ska snacka utséende så ,, ah, gärna någorlunda tränade killar, vältränad behövs verkligen inte.
Det där gulliga léendet får mig alltid på fall!
Om killen har tattoos eller piercings är det ett stort plus!

tre av mina favvo (kändis) killar i livet ♥

Andy Sixx ♥


Rick "ZombieBoy" Genest ♥ & Andrej Pejic ♥
(Yes det är en kille till höger



1 kommentar:

  1. Han är så jävla snygg, ska gifta mig med honom. haha alltså Rick!

    SvaraRadera