onsdag 12 oktober 2011

Hål i mina byxooor.

Jaaa, alltså folks sätt att reagera p.g.a kläder man har på sig är ju skrattretande.
Jag brukar vanligtvis vara snäll mot människor, ah bara för att jag är sån, och de är snälla tillbaka. Idag var lite annorlunda.
När jag gick av bussen mötte jag en gubbe som tittade på mina byxor,, och sen mig. Så jag log till honom, då skrattade han och skakade på huvudet och bara gick förbi.
Sen kanske 20meter senare vid ett övergångsställ så gick jag bredvid nån tant, och såg att det var en cyklist bakom som försökte ta sig förbi, så jag gick lite åt sidan så att hon kunde åka vidare. Hon tittade på mig, log, sedan kollade hon på mina byxor, leendet dog, hon vände sig rakt fram och mumlade "fel sida.." eller vafan hon sa? 

Alltså visst, folk kan ha förutfattade meningar, men ändå? tycker det är lite sjukt över hur folk dömer en beroende på vilka kläder man har? 
och ändå hade jag bara hål i byxorna?! 

Och jaaa, jag är fullt medveten om att jag har en svart fläck där. Men jag lovar, det ser bättre ut med den... (y) xD Och fötterna ser helt fucked up ut!
blir väl så om man har strumpbyxor som är i helt fel färg? xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar