tisdag 13 september 2011

John Blund glömde ta vägen förbi mitt rum igen. Ännu en sömnlös natt. 
Egentligen orkar jag inte med att inte sova. så därför är det ett problem att jag inte kan. 
Men allt tar sin tid, förhoppningsvis däckar jag väl av om ett tag. 

Breaking Benjamin håller mig sällskap, men kommer snart bytas ut mot min älskade hårddisk <3 

Foto A kursen har börjat. Första uppgiften var att göra ett skivomslag. På måndag ska vi lämna in det. Låttiteln ska vara med och bilden ska återspegla låten och det ska visas tydligt. typ. så, vad tycks om mitt skivomslag? Lite,, ja jag är inte supernöjd med det. men får duga för tillfället. 


Det ligger ganska mycket tankar bakom bilden. så kommentarer uppskattas! :)

1 kommentar:

  1. Innan jag läste trodde jag att det var en riktig skiva! Väldigt snyggt gjord! den ser proffesionell ut :)

    SvaraRadera