söndag 31 juli 2011

Dröm

Jag drömde två drömmar inatt. 


En kommer jag inte ihåg så mycket av, den handlade om att jag var i Örebro (igen, oj vad jag saknar örebro!) 
Men den här gången följde jag med några tjejer som skulle ringa några telefonsamtal hela tiden. 

Den andra, handlade om att jag var i Orsa och mina kompisar hade en spelning på yran, vilken har hänt dådå, men det var bara det att den här gången drog de upp mig på scenen och ville att jag skulle sjunga. Var blyg till en början men sen sa jag: "Okej, jag tänker sjunga en låt med Fm Static som betyder mycket för mig."
Jag började sjunga, bandet spelade med, publiken gungade i takt och vissa grät. I slutet av sången började jag att gråta, sen vaknade jag, och jag grät, jag grät som jag vet inte vad. Och jag vet inte varför. Men det var en fin dröm :3 
Den var mäktig, det var,, härligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar