torsdag 14 juli 2011

Alexx the pokemaster!



Tobias: *pet* :3
Alexx: *poke tillbaks!* :3
Tobias: EY! :o *petar tillbaka mer bestämt* >:(
Alexx: pfft! *petar tillbaka och springer och gömmer mig* hah!
Tobias: *springer efter då jag inser "fuck hon har gömt sig!!!" och börjar leta tills jag hittar dig då jag petar tillbaka och flyger upp i marken.* :)
Alexx: meeh! D: Jag som trodde att jag hade gömt mig über bra :c 
*Letar reda på närmsta leksaksbutik och köper en hoppstylta som jag sedan hoppar på tills jag når dig och petar då tillbaka!*
Tobias: *Hinner peta tillbaka innan du sticker då jag springer iväg* ;D
Alexx: ... *ropar "fu!" efter dig, och i tron på att jag springer snabbare än dig springer jag ikapp dig, tar upp en pinne i farten, petar på dig med pinnen, tvärvänder, hittar en luftmadrass och simmar iväg* 8)!
Tobias: *blir till smör och skriker efter dig* "Du har inte vunnit! Bara besegrat mig för nuuuuuuu!!!!" ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar