fredag 8 april 2011

Foki tävling!

Hejhej, Jag är nu med i en av Fokis tävlingar i sammarbete med Telia där man kan vinna en Samsung Galaxy Mini laddat med 1000:-! Anledningen till att just jag ska vinna kommer här:

Jag har alltid haft otur med mina mobiler. Antingen har de blivit stulna eller så har de gått sönder på något mystiskt sätt. Just nu har jag en begagnad mobil som jag fick köpa av en vän som heter Ida.
Även fast jag är väldigt tacksam och glad över att jag fick köpa den mobilen så hade jag velat haft en mobil som bara hade varit min och inte använts av någon annan :) Jag är även en fattig student och har inte råd med mer än att fixa gratis sms till mobilen, så jag kan inte ringa till någon om jag behöver få veta svar snabbt eller något liknande så där skulle de 1000:- verkligen behövas. Jag har nämligen flyttat hemifrån för att plugga i en annan stad och det hade varit bra och mysigt att kunna ringa min familj och överraska dem eller hur man ska säga istället för att skicka ett sms och höra om de kan ringa. Det känns även dumt att smsa kompisar och höra om de kan ringa, då betalar de ju samtalet.

Nu tror jag att jag fick sagt det mesta ^^ Och jag råkade även skicka in två kommentarer på rad, förlåt Foki men jag trodde inte den första postades ^^'


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar