lördag 23 april 2011

Älvdaleeeen

Veckan har varit helt fantastiskt underbar! Träffat många saknade vänner, träffat nya vänner, haft så otroligt kul! 
Snart Måndag, och då drar jag tillbaka till Örebro :) Jag saknar mina små Örebroare trots allt. Ni betyder också så otroligt mycket för mig! Alla betyder så otroligt mycket för mig! Och jag är så glad att jag har just er mina fina vänner! :D .. åååwh, syrran kom med melon till mig :') Snart är det sommarlov och det kommer bli så jäkla awesome! :D



Hälsade på leksingarna i onsdags-Torsdags, kulkul, roligt att se min älskade My igen! :D Och så träffade jag Elli, Anton, en liten Mimmi, Erik, Men såklart var min man inte hemma D: sursursuuuur på honom.. (y) x)


Igår hittade jag en Hanna (som för övrigt hade samma kläder på sig som mig) . (y) x) En Linne och en Anton :D På kvällen kom även en Anna :D sammanfattad dag: Älven och kastade macka + tog kort, missade marken när jag hoppade ner från ett träd. (hur fan lyckas jag alltså?), köpte glass på ett stängt Östängs (Ohyeas vi är bäst), skrikit halsen av oss på Guitar Hero World Tour. och en massa massa skratt! :D 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar