söndag 27 mars 2011

laaaack


haha katten sitter på golvet så att bara öronen syns och så smackade han värsta högt! precis som att: HEJ JAG SITTER HÄR KOLLA PÅ MIIIG! MÄÄÄRK MIIIG!

ihiiihiiiii, hahaha hihihihi hohohoho hehehehheeh,... .ABABAOBSAL

Det lät som ett namn... Ababa Obsal. Jag ska döpa min blivande hund till det. nej förresten, jag ska döpa en sten till det. Så ska jag sitta där med min sten i ett hörn på gatan, gunga fram och tillbaka och mumla: Ababa Obsal... ababa obsal... ababa obsaaaaal! Och så ska jag ha en mössa på mig. en lila. med ränder på.

Nuuuuu, fick jag skriv torka. så jag skriver bara att alla minnen i mitt jävla huvud spränger mig snart. Jag minns fan när jag låg i barnvagn hos min dagmamma när jag var typ 2. Jag kommer ihåg på förskolan när jag fick mitt första kärleksbrev. Jag kommer ihåg när jag var typ 4 och jag skulle gå hem från dagmamman och jag trodde att en dinosaurie var begravd där jag gick. Jag kommer ihåg alla gånger vi var så taggade på att få gå ut och leka med bilarna i sandlådan. När man tyckte att 2+3 var svårt.
Jag minns när jag började lära mig alfabetet. Och hur stolt man var när man kunde räkna till 10. Ännu stoltare när man kunde klockan. Jag minns när syrran frågade: Vet du vad som kommer efter 12 på klockan?? Och jag svarade: 1?
och hon ba: NEJ! 13!!
jag kommer ihåg när jag var en liten bebis och mamma plockade upp mig ur barnvagnen.
och när man blev retad för att man hade räknat till 7 och hade sagt siffran 6.

Det jag ville få fram med det där är väl kanske att jag inte vill minnas allt det där... jag vill uppleva det. Jag vill vara liten igen. Jag saknar det. liten och oskyldig. jag var ju t.o.m söt på den tiden. puss. nu ska jag kolla vänner och dricka latte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar