torsdag 3 mars 2011

Dag 6. Typ av killar jag faller för


Åh, Måste jag göra den här? Det är så otroligt svårt!
Alltså, killar.. hmm..
Jag fick faktiskt den frågan idag av Olivia, lite annorlunda formulerad men ändå, kunde inte svara.

Vi börjar med personligheten om jag ändå ska göra det här.

Han ska vara snäll och omtänksam, ha humor och vara lagom barnslig.
Det där med humorn.. Alla har olika definitioner av humor, men han ska inte ha sexistisk humor eller bara fucked up humor. Det ska vara roligt och inte wierd. Även om det där wierda är gulligt ibland. Det är svårt att förklara hur jag tänker här.
Han ska våga stå för sina åsikter och inte vara rädd för att prata om det som måste pratas om.
Han ska inte vara för feg för att säga emot om det är något han inte tycker om.
Han ska även gilla hundar och inte vara allergisk mot dem. Det sistnämnda är inget krav bara ett stort plus.

Vidare till utseendet.

Jag har en viss förkärlek till emos, punkare, skateare, hårdrockare, asiater och andra likartade stilar. Alltså de lite mer utstickande stilarna.
Men som jag alltid tyckt så spelar inte utseendet/stilen en så stor roll.
Tandställning, det är ett stort plus! Jag vet inte varför men jag älskar folk med tandställningar! jag tycker att det är så gulligt :)
En sak till på utseendet, killar ska inte ha skägg! eller mustasch! Visst, om du är 30 och passar i det eller något, men fan inte när du är ung! jag vill inte att en kille som är 17-25 har skägg som får han att se ut som 30+..
Det är bara något jag tycker, visst, om du har skägg och gillar det, ska jag inte komma och klaga på hur du ser ut. Men som sagt, bara min åsikt.

... gillar inte skägg.. x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar