söndag 20 mars 2011


Alltså det här är svårt, så jäkla svårt.
Jag kämpar dagligen med mitt dåliga självförtroende.
Jag behöver inte en som kommer och gör det ännu värre.

"Tell a girl she's beautiful and she'll believe it for a moment.
Tell a girl she's worthless and she'll believe it for the rest of her life."

Jag är inte deprimerad, jag är bara, jag vet inte.
Jag vill inte ens skriva vad jag tycker/känner, för jag vet att du läser.

Jag är faktiskt glad! Jag har underbara vänner som bryr sig om mig och tycker om mig. Ily <3>

Nu hade jag skrivit världens inlägg, som sedan togs bort då jag inte vill att ni ska läsa det ^^

2 kommentarer:

  1. Vem ska jag strypa?
    Jag har också problem med mitt självförtroende, men vi vet ju egentligen att vi är bäst eller hur ? :)
    Jag älskar dig, puss!

    SvaraRadera
  2. Du är bäst Alexus! världens finaste, härligaste och bästa! Löööv you! <3

    SvaraRadera